Selasa, 18 November 2008

Wan Lokman....

Sebelah kiri aku...Lokman @ Abg Musang

Pagi nie bukak jer blog tengok ader shout box dari member lamer aku, Lokman. Tahniah kerana skang anda dah jadi Blogger...hehehe..Wan Lokman a.k.a Mr Skarf Rabbit a.k.a Pemukul Nyamuk merupakan kawan warden aku semasa di Lepar ari tu. Kami mempunyai minat yang sama iaitu meminati group-group underground (dier lebih kepada genre hardcore berbanding aku ska @ oi). Idola dier ader la group Butterfingers. Mungkin ini di namakan rambut sama hitam, hati minat benda lain (betul ke?)..hahaha. Lagi satu yang aku sekepala ngan dier nie adalah bab kutuk-mengutuk nier (jenis x makan saman) n cipta skill baru untuk kawan-kawan (mangsa adalah Rozi, Emir, Misai Keli, Tam, Lie n Matlan)..hahaha..

Apapun, Wan Lokman baru jer kahwin cuti sekolah bulan 8 aritu, x tahu la dah muntah-muntah @ belum wife dier, Lokman x citer pun...hahaha. So, as greeting to you 'welcome to the blogger world'............Jangan dera bini anda (pakai skill lain la Abg Lok...)...adios

Tiada ulasan: