Ahad, 30 November 2008

Letih (From Genting to Segamat)

Menara IAB, Genting........


Salam...

Akhirnya aku selamat sampai kat Segamat kul 6.30 petang tadi, skang ni pun aku x balik umah lagi pasal aku turun betul-betul depan opis aku nie n dapati ada staf-staf aku tengah membuat preparation untuk Mesyuarat JAC esok. Masuk jer bilik aku terus check email, dah 3 hari aku tak check email, sekali dapat banyak plak tuer. Dan yang aku paling risau adalah kena pakai pakaian ala ala arab untuk majlis dinner ngan pendaftar pada 3hb nanti. Mana la aku nak rembat pakaian arab nier, dah la saiz susah nak cari..hehehe. Nak tempah memang mengarut jer. Aku xkan pakai pakaian tu untuk gi opis. Uat kena gelak jer..hehehe.

Esok seawal pukul 7 aku dah kena gi opis untuk membuat preparation diri aku plak (ilmu kureng lagi la untuk meeting camnier) kena belajar ngan taiko-taiko sini, at least kehadiran aku kat mesyuarat untuk dirasai. Malam nier aku tengah kumpul material yang bleh support speech aku utk esok..hehehe. Walaupun skang nier aku rasa sangat letih seletih-letihnya...hehehe. Kursus teambuilding tu sangat meletihkan bagi aku.....Skang pun batuk-batuk dan kulit muka aku menjadi kasar (maybe kesan perubahan cuaca Genting ngan Segamat kut..)

Ok la, sampai sini saja coretan aku pada malam nier (kul 11 malam)...aku nak balik tido la..hahaha

Tiada ulasan: