Selasa, 18 November 2008

Akhirnya......

Abis jer exam, Bilik Gerakan Peperiksaan ni bakal ditutup pintunyer..hahaha


Hari ni merupakan hari last student UiTM ber "examination" di seluruh Malaysia, begitu juga kat Kampus Segamat ni...hehehe...so maybe petang nier kolej-kolej akan lengang kerana ramai budak-budak akan balik ke kampung halaman. Aku gak kene keje, dulu-dulu boleh la (time jadi student la)..hehehe. Malam tadi pegi uat spot check kat Kolej Sempana Riau ngan Epul (cadang-cadang nak tangkap setan yang main mercun time-time last day ni) tapi x jumper la plak. Cepat betui dier hidu pergerakan kami. Kalau dapat tau la..hahaha. Time-time nak balik nier aku tengok sampah-sampah kat setiap lorong memang banyak (pasal student UiTM diwajibkan uat clearance b4 balik kampung), jadi memang banyak la barang-barang diaorang buang begitu jer...Jadi keadaan lorong memang mengaibkan..hahaha

Aku n staff kat HEA UiTM Johor nie pun dah stat merasa lega pasal exam bakal berakhir hari nier..hehehe. Aku pun dah apply cuti untuk hari khamis n jumaat ni, x tau la lulus @ x oleh PM Yusri..Mintak-mintak dier luluskanlah (dah sebulan lebih aku x balik-balik jenguk family aku) rindu plak rasanyer. Petang nier nak gi kedai member, servis keta aku. Nak jalan jauh nier keta kena dalam keadaan baik (takut meragam tengah jalan, naya aku). Ingat petang esok abis waktu opis aku chow terus n rasanya kali nie aku nak ikut jalan Bera plak la...jauh perjalanan luas pemandangan..hahaha. kalau sesat bleh patah balik ke pangkal Segamat..hehehe. Ok, sampai sini saja untuk ari ni...adios....

Tiada ulasan: