Isnin, 17 November 2008

Pepaya

Salam....

Best sangat ker citer nier? sumer orang suke tengok. Aku kadang-kadang tertengok gak tapi uat masa skang aku masih kategorikan citer nier sebagai Lawak Bangang (Hero Bodoh)..hahaha. Tapi still ramai yang suke tengok, tu yang pelik tu. Kelmarin setelah tanganku membengkak akibat penyengat(rujuk entry sebelum nie) Epul cakap tangan aku dah jadi mcm tangan Pepaya..hahaha. Citer kat mama dier pun gelak gak, kureng asyem betui. Tapi hari nie dah xder dah cumer petang semalam rasa gatai skit tempat yang kena inject ngan penyengat tur.hahaha. Pagi ni dapat 2 surat panggil kursus kat Shah Alam dan baru jer kejap tadi aku dah tolak satu pasal bertindih ngan Mesyuarat JAC kat sini, penting wooo meeting tu pasal exam baru-baru nie. Sok tinggal nak faks ke Shah Alam jer. Khalid suh aku gier tp paham-paham jer la psl aku nie jenis susah nak gi kursus (aku cepat mengantuk..hehehe). As conclusion baik aku xyah pegi...pueh hati. Hari nie exam macam biasa and xder problem apa-apa setakat nier n esok tinggal sehari jer lagi. Lepaih nier bleh la rileks sikit. Dalam 2 - 3 minggu ni asyik pegi awal jer pejabat n balik pun dah pukul 6 lebih..memang stress gak la. Anyway thanks to all my staff, without you all banyak benda yang aku x tau pasal exam nier..hehehe.

Kalau budak-budak kecik cakap Pepaya kuat n hebat, aku pun nak jadi macam die (kalo wujud la)..sure xder jenayah punyer...hehehe. Tapi uat masa skang nier aku nak jadi hebat untuk keluarga aku, bangsa aku dan agama aku walaupun aku rasakan diri aku masih kerdil nak capai semua tu. Perlu banyak yang aku harus belajar dalam dunia nier..banyak benda yang aku still x tahu n kena belajar. Hidup ni hujung jalannya bersimpang siur, silap jalan terkandas dan terbantutlah nak sampai ke destinasi yang ingin ditujui. namun uat masa skang aku bersyukur cause ALLAH SWT still bagi aku peluang menikmati nikmat hidup yang tak terhingga nier. Aku still harapkan sokongan kalian semua....x tau la hidup tanpa keluarga n kawan-kawan camner (Pepaya pun ader kawan tau..hahaha)......adios

Tiada ulasan: