Rabu, 19 November 2008

Terkawal...hahaha

Mudah-mudahan perjalanan aku petang kang selamat...amin


Alhamdullilah, exam petang semalam dah setel. So hari nier aku just sibuk uat Laporan untuk boss aku bentang masa meeting JAC pasal examination ni pada 1hb 12 nanti. Jadi pagi nier sibuk dapatkan bahan-bahan yang perlu..hehehe. Dan petang kang aku nak balik Pahang dah (jgn jeles) pasal aku dah lama x balik umah. Hujung bulan ni kena gi IAB kat ngan Genting tu, kursus..tolak satu dah datang satu lagi..hehehe. Nak uat camner, pegi je la. Hopefully report ni aku bleh siap petang nier...



Staf aku pun banyak yang cuti hari ni, ader gak yang kena kursus kat Bilik Seminar. Jadi yang tinggal kat sini x banyak la..hehehe..Kerani yang jaga program kena key-in markah exam budak dan proses ini sangat meletihkan (pada aku la) pasal kena tengok betui-betui markah tu...hehehe. Yang x sibuk pun still kena uat keje gak, kira ok la tu..hahaha. Ok, sampai sini saja story moli aku pada hari ni....isnin depan plak la aku sambung citer aku..kepada yang balik bercuti minggu nier aku ucapkan SALAMAT, yang nak keje aku ucapkan baguih dok ado..hehehe...adios...........salam

Tiada ulasan: