Rabu, 19 November 2008

Shuffle....

Memang anak haram..hahaha

Gaya yang amat mengaibkan...... punya la ramai anak melayu

Macam khinzir..teremosional la pulak..hahaha

Lokman pernah tanya aku pasal tarian shuffle (macam breakdance) kerana budak-budak skang sangat suka tarian nier. Dier pernah tengok Yak menari tarian nier dalam kelas..hahaha. Aku x tau la pulak pasal tarian nier dulu, yang aku tau berpogo je la (tarian budak ska n skinhead). Rupa-rupanya tarian nier sangat popular bagi budak-budak sekolah dan universiti baik utara dan juga kat selatan (Segamat pun kena tempias budaya nier gak). Nampaknya skang dah jadi zaman Gila Gila Remaja dah (kalo tgk citer nier tau la)..hehehe.

Bagi aku selagi budaya nie x menjadi masalah xper, tapi kalo dah jadi penyakit kepada anak melayu baik pihak yang bertanggungjawab ambil tindakan sewajarnya. Tapi bila dah kumpul ramai-ramai nier pasti ader masalah sosial, betul x? Dan yang merana pastilah mak bapak..tau-tau anak dah @#$%%#, sapa yang malu? jadi sebelum terjadi benda nie baik cari jalan nak selesaikannyer. Berkaitan dengan tarian SHUFFLE ni.... adehhh mcm poyo ja.... wakakakaka... aku rasa sama la mcm lari setempat ja... dah la kaki meleret.... memalukan betul sapa buat... tapi memang aku tak bleh tengok org shuffle skang ni... rasa mcm nak pergi tampar ja orang tu.........wakakkakakaka.... apsal la budak2 zaman skang ni tak nak menari tarian negara kita lagi... asyik nak tiru tarian belah barat.... adehhh.... ... pastu pasang lagu yang mcm techno2 dan lagu2 mcm black metal tu.... cukup la ni saja aku ngutuk depa, aku harap yang gian nak shuffle tu renti-rentikan la......hehehe

p/s: Pesanan uat Abg Lok, baik ko uat sesuatu pada ternakan kita nanti, jangan sampai terlanjur..hahahaha

Tiada ulasan: