Rabu, 12 November 2008

Nak Kurus.....

Pegawai-pegawai pentadbiran UiTM Johor

Duk depan lagi...kusyuk giler...(nak lelap mata x bleh la)

Tumpukan perhatian...........

Salam......


Nak kurus? itulah persoalan yang sering bermain di fikiranku. Angan-angan tu ader tapi oleh sebab kekangan masa dan rasa "susah" nak tinggal makanan sedap-sedap, terpaksa la pendamkan niat tur. Mama dah mula perli-perli akan ke"chubby"an aku..hehehe. Aku ader beli slimming tea tapi x minum-minum pun lagi psl xder keyakinan tentang benda tersebut..hehehe. Tapi skang aku dah rase banyak baju n seluar dah ketat dah. Jadi rasanya start hari ni aku nak try kurangkan makan la. Nak exercise kat gym x bleh lagi psl aku still sibuk skang nie, hari-hari balik kul 6 lebih. Balik pun terus mandi, rehat jap dah nak ready ke masjid plak. Itu la rutin aku sejak 29hb okt yang lalu. Exam pun dah nak abis dah, tinggal 6 hari jer. Budak-budak sini pun dah ramai abis paper n ready nak balik jer...hehehe.


Aku next week ingat nak balik kampung, lama dah x balik rindu plak kat orang-orang kat sana. Ingat aku nak bawak keluargaku tinggal kat Segamat nie, maybe tahun depan kut psl skang aku belum ready lagi. ready dari segi masa n wang ringgit..hehehe. Pasal exam? pagi nie kecoh sikit pasal masalah ketiadaan pengawas peperiksaan. Aku terpaksa meminta bantuan staff aku sendiri untuk mengawasi peperiksaan..hehehe. Kelam kabut gak la, aku pun x berapa tegas sangat dalam mengarah staf aku nie...hehehe. Cuma staf perempuan jer yang paham sikit n sedar apa yang aku nak dari diaorang nie. Aku still x pandai menggunakan kuasa yang ada kat tangan aku ni...hehehe.


Sampai sini saja coretan aku pada hari nie, terimalah gambar-gambar masa kursus hari minggu baru nie kat Terengganu...adios....

Tiada ulasan: