Isnin, 2 Februari 2009

Peserta terbaik kursus Audit Dalam.....

Alhamdullillah.....

Tak sangka....kursus audit dalam baru nier aku mendapat Anugerah Peserta Terbaik..hhhmmmm...maybe pasal aku dapat banyak bintang kut..hehehe. Dalam kursus tersebut memang aku agak aktif bertanya dan memberikan pendapat....mungkin itulah kriteria untuk mendapat anugerah ini...sorang plak tuer...Dan sebagai penghargaan pada Haji Ros, aku belanjakan duit tuer pada malam hari last kursus tuer...kerna aku anggap nier sumer rezeki kawan-kawan...Epul ngan Wife Haji Ros pun join sama.....Kitaorang makan kat Simpang Muadzam...cadang-cadang nak makan Western Food...tapi xder plak.....aku sendri makan Nasi Goreng Cili Api...pedas gak la...hehehe. Janji kenyang...Alhamdullilah...Nak suh aku belanjer datang la Segamat nier.........hehehehe

Tiada ulasan: