Jumaat, 20 Februari 2009

Penatnyer.....

Dah nak sampai rupenyer...hehehe

Salam...

Aku baru jer sampai dari Shah Alam petang tadi. Sebagai staff yang berdedikasi dalam kerja, Aku masuk jugak ke opis buat aper yang patut petang nier..hahaha. Dan task aku petang nier, aku buat Laporan Rayuan GT yang aku hadiri hari nier, biar staff aku hubungi budak2 yang x bayar yuran n daftar kursus tuer dan ingatkan diaorang agar bayar yuran sebelum 9 Mac 2009 nier...lepas nier xder meeting-meeting dah...pandai2 la tanggung sendri...hehehe.

Sampai jer opis aku terus call Haji Ros tanya pasal taklimat modul petang nier...tup2, rupenyer sumer orang dah abis taklimat..tinggal makan2 jer...hehehe. Tapi sempat gak la sembang2 tanya pasal taklimat ngan Haji Ros...dier pun siap ajar aku nyanyi lagu Warisan...(anak kecil main api........) yang versi dah di"underground"kan adalah dalam PC aku...(lagu dari The Mister)....yang ori punyer xder la plak...malam nier kena berguru la ngan Epul untuk master dalam lagu nier.....hehehe

Satu lagi keje yang aku kena uat b4 isnin nier ialah Laporan HEA untuk PM Kamel (pasal penulisan AKNC)...aduyai....banyak la plak file yang nak kena bukak....Kak Ita pun tengah sibuk print pencapaian akademik kampus......minit2 mesyuarat la, tindakan tatatertib la....dah la isnin nier ramai staff aku kene pergi Kelantan (kursus sampai la khamis nier...)...aku plak isnin nier kene invigilate exam staff Felcra kat Tebing Tinggi - pagi n petang......

Pikir2 balik...biler la aku nak rehat nier.....Ya ALLAH, berikanlah aku kekuatan untuk aku terus dapat menjalankan ibadah dan tugas-tugasku.....sesungguhnya ENGKAU Maha Mengasihani dan Mengetahui....Amin....

Tiada ulasan: