Isnin, 23 Februari 2009

Program Pembangunan dan Kepimpinan Pelajar (PPKP)




Salam...

Sabtu lepas aku menjadi fasilitator untuk modul PPKP pelajar ijazah. Dari pagi sampai la petang...janji masyuk....hehehe. Masa mengajar n lead diaorang uat aktiviti, teringat la plak masa jadi cikgu dulu2.....rasa kondifen pun masih menebal....maklum la dah biasa berdepan ngan budak2 nier....cuma biler ngajo budak degree nier fikiran kita kena la matang......rumusan yang aku beri pada diaorang pun agak2 seiring ngan masa sekarang...segala ilmu dan tips berkaitan alam pekerjaan dan kehidupan banyak aku tekankan pada diaorang......Aku kalo boleh nak sumer orang melayu berjaya....bukan hanya berjaya di dunia, malahan di akhirat kelak....28hb n 7hb mac nier ada lagi...apa lagi la aku nak rumuskan benda2 mustahak pada diaorang nier.....hehehe...adios......

Tiada ulasan: