Khamis, 12 Februari 2009

PPP.......

Tepi aku Cik Da, Hj Ros dan Basha masa Karnival Gemilang kasih anjuran Sektor B ari tuer....

Malam tadi aku menghadiri majlis tazkirah dan meeting PPP bersama TP HEP kat Kolej Intan, Sektor B. Majlis malam tadi dihadiri lebih 20 orang PPP yang terdiri daripada PPP Sektor A dan Sektor B. Majlis dimulakan oleh TP HEP (Ustaz Zailud) dengan kata-kata aluan, seterusnya tazkirah oleh Ustaz Kamaruddin dan tazkirahnya adalah berkaitan manusia yang baik dan manusia yang keji. Selepas itu, sesi meeting dan percambahan idea pun dilangsungkan. Antara perkara yang dibincangkan adalah tentang family day kat PD, pastu pasal lawatan ke Singapore pada bln 3 nier dan seterusnya pasal nak pegi umrah bulan 5 @ 6 nanti..hehehe. Merasa gak aku nak pegi Mekah dalam masa terdekat nier...nak tunggu pegi Haji 17 tahun lagi...lama tuer...hahaha. So ada peluang camnier, pegi jer la....Memang azam aku nak pi sangat ke Mekah dan Madinah nier.....

Sesi tersebut berakhir kira-kira kul 11 malam dan selepas tuer kami menjamu selera. Best gak la mkn mihun soto dan kuih popia. Yang paling best ialah begedel yang diletakkan dalam soto tersebut. Aku macam biasa la, mihun x makan pun...hehehe....memang pantang kalo termakan mee @ mihun nier....tapi sup soto ngan popia memang banyak aku makan....hahaha

2 ulasan:

nAdila berkata...

bile tgk gmbr ko ni, ngan cheda sekali, aku teringat lelaki berbaju kuning mlm tu, hehehe

BOB @ FADIL berkata...

Hahaha...pandai la ko Dilla...Lelaki berbaju kuning tuer lagi hensem dari aku...hahaha