Rabu, 18 Februari 2009

Balik Lewat......

Salam.........

Aku x tau la ngape la dalam 2 minggu nier aku suka balik lewat ke umah....average aku balik umah adalah kul 6 lebih...kadang-kadang terus gi masjid....kadang-kadang tu bukannya sengaja, setelkan n review keje sikit2...kalo office hours ader jer surat nak kena sign la, budak2 datang jumpa la, meeting la.....hehehe.....Malam plak dah rase letih, nak kuar pun malas (skang Hj Ros dah start komplen, asyik makan awal jer skang nier...hehehe) nak uat camner, kalo kuar lewat malam, nnt sok pagi dah ngantuk plak. Lagipun makan awal nier banyak gak faedahnya. Jap tadi lepas maghrib terus makan depan kolej mutiara. Lepas Isyak plak, Ustaz Azrul jamu makan pulut bini dier masak...bedal jer la..hehehe. Kalo ikutkan memang aku x pernah makan pulut ngan nyiok n ikan kering nier...tapi biler makan ngan kawan2 nier raser sedap plak...ini la nikmat rezeki yang ALLAH SWT bagi.....makan ramai2 nier memang memuaskan....aktiviti malam macam biasa la menonton tv n surf internet (wireless la katakan...hehehe)...

Ada gak keje2 opis bawak balik....tapi biler tengok dokumen yang bertimbun nier..malas la plak....hahaha...uat proposal mintak budget la.....kualiti la....laporan GT la......alahai...letihnyer la....sok malam dah nak kene pegi shah alam.....jumaat ada meeting GT sampai la petang.....sabtu ada modul 2 ngan bdk2 ijazah plak...as conclusion, keje aku memang x pernah abis......nak uat camner.......xder orang bole idup kalo goyang kaki jer...caye la cakap aku.....hehehe

Tiada ulasan: