Selasa, 10 Februari 2009

Seronok.....

Salam...

Aku baru jer balik dari bercuti di kampung..terubat gak rindu aku pada family aku..hehehe...Dan yang paling seronok balik kali nier aku berpeluang jumpa kawan-kawan aku di Lepar dan tentunya ex-anak murid aku kat sana....hehehe (siap ader bdk2 yang ingat aku nak jadi cikgu dan warden kat Lepar tuer balik semula...hehehe). Dah 6 bulan aku tak merasa berjemaah bersama pelajar aspura dan aspuri...hehehe. Maghrib pada ahad lepas sangat ditunggu-tunggu oleh aku untuk bersama bekas-bekas pelajar aku...abis jer berdoa, diaorang minx aku bagi tazkirah...alahai....x ready la....dah la pakai macam rockers jer..rambut pun spiky...x sesuai...aku sengih jer la..... maybe next time aku cakap. Kul 8 lebih kawan-kawan dah ajak pegi makan..lapooor kata diaorang....ruginya aku rasa (melepaskan sembahyang isyak berjemaah), tapi demi menjaga hati kawan-kawan aku pegi jer la.....balik dari makan, aktiviti aku bersama rakan-rakan adalah menonton EPL game MU lwn West Ham...nasib baik MU menang...x sia-sia aku berjaga sampai pagi....hehehe.

Subuh pun uat kali pertama dalam 6 bulan aku picit lonceng, biar budak-budak aspura semua bangun untuk sembahyang subuh berjemaah.....tapi aku sedih..jemaah yang bangun x sampai 3 saf...alahai, kebiasaan yang aku terapkan pada bdk2 sebelum ini pasal berjemaah telah bertukar....kalo masa aku jadi warden dulu, ramai jer bdk2 turun semayang...hhhmmmm...siap ada aku dengo, budak ting 1 berbisik ngan rakan-rakan...terkejut bunyi siren di pagi hari...hehehe...budak-budak zaman sekarang.....

Pagi isnin aku jalan-jalan kat sekolah, memang budak-budak tgk aku macam makhluk asing...hehehe..siap ada yang kuar dari bilik darjah semata-mata nak tengok aku...hehehe...teringat plak zaman-zaman manis aku menjadi cikgu....betul la kata orang, tempat jatuh lagi dikenang...inikan plak SMK Lepar Utara...ada masa aku pergi lagi la kat sana......

Tiada ulasan: