Khamis, 26 Februari 2009

Keta Orang.....

Jahanam kete...atas bumbung kelihatan selipar mangsa

Jalan one way pun bleh accident...kelihatan Epul tengah menyiasat jarak pokok n kete

Salam....

Tengahari tadi balik jer dari bandar, tengok ada kete student accident kat pintu keluar kampus...keadaan kete sangat mengaibkan (betul ke?) hehehe. Nasib baik ke empat2 mangsa hanya mengalami kecederaan biasa saja. Pemandunya adalah pelajar Kolej Taming Sari. Aku difahamkan kereta tersebut bukan kepunyaan pelajar terbabit. (nier mesti kete sewa nier) kata aku dalam hati.....bagi aku kemalangan nier memang bleh claim, tapi mak bapak budak nier x bising ker? bodoh betul la budak2 nier....bas banyak disediakan....nier mesti nak enjoy lebih nier.....kalo meninggal, camner?

Aku rasa dia bawak mesti laju nier....kalo x, xkan tayar sampai tercabut? aku dulu accident gak, tapi x la sampai tayar tercabut camnier..hehehe. Kesimpulannya...jangan la bagi orang pinjam kete kiter, kalo korang x yakin ngan diaorang....adios.....

Tiada ulasan: