Khamis, 26 Februari 2009

Upin dan Ipin belajar di UiTM Johor?

Upin nier x nampak jalan..(kecik2 dah buta..hahaha)

Bukan main seronok bdk2 nier...

Tam...jangan menangis....

Tanda aku bagi sokongan pada krew Les Copaque....

Salam......

Tam aku tahu ko jeles biler tengok gambar kemesraan antara aku dan Upin n Ipin....hehehe...Rentetan daripada acara Minggu Mitek (Terbuka Kolej) pada minggu ini, Krew Les Copaque mengadakan road tour dengan membawa maskot menjelajah seluruh Malaysia dan pada hari ini krew2 Les Copaque singgah di UiTM Johor. Setelah puas beramah mesra bersama pelajar dan orang ramai...Krew2 tersebut singgah berehat di Bahagian aku...sementara diaorang nak salin baju..aku pun amik gambar nier...semua staf aku kan main girang biler dapat amik gambar ngan maskot nier...Aku plak? Aku x tau nak komen la pasal aku x tengok pun citer nier kat TV n Wayang....bagi aku...ini CITER BUDAK2 KECIK..hahaha...adios

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum. Terima kasih dari pihak kami di atas layanan yang baik dari pihak UiTM Segamat. Siap dapat mee kari lagi. Stock sales yang kami bawa pun habis dijual di sana. Untuk Geng, Upin & Ipin ni target audience kami untuk family, bukanlah untuk budak2 kecil sahaja. Kalau ada masa boleh la lawat blog Geng untuk mengetahui perkembangan kami.

http:/gengmovie.blogspot.com

Ramai juga student di sana tak tengok lagi movie Geng ni, and mereka plan untuk tengok masa weekend. Disebabkan Segamat tiada panggung lagi and paling dekat pun di Ayer Keroh, susah la sikit untuk tengok.. hehe. Takpe nanti keluar dvd Original boleh la tengok.

Thanks di atas support yang diberikan. :)

- Faiz LCP.

BOB @ FADIL berkata...

Salam Faiz, time kasih kerana sudi datang UiTM Segamat baru-baru ini. Kalo nak uat promosi DVD Upin n Ipin datang la lagi kat sini....