Sabtu, 28 Mac 2009

I'm out of office on 30-31 Mac 2009

Tinggal jap UiTM Johor minggu nier...hahaha
Salam....

Alahai..cuti nier macam xde makna jer, hari nier ada mengajar modul 5 - student Diploma. Sampai la pukul 5 nanti. Pastu esok pagi ada kursus KIK (aku fasilitator..tup tup nama naik - budak kolej nak suh letak nama aku)..leceh2...nasib bain petang dah kena gerak ke Shah Alam ada meeting ngan pendaftar. Malam sok dan malam isnin tido kat Concorde lagi...nasib baik makan kat situ sedap...hahaha. Ingat nak ajak Epul jalan-jalan kedai kamera (aku nak beli kamera la)....murah2 jer, janji masa amik gambor cantik.

Petang semalam, sejarah dalam hidup aku pasal meeting TP dan KP berakhir kul 7.10 malam...hahaha. Begitu la kalo keje nier, apa yang dirancangkan kadang-kadang x menjadi kenyataan. Kepala nier pun berat jer, nasib baik rehat untuk modul lama sikit. Sempat la masuk opis uat keje sikit apa yang patut. Tinggal pesan kak Kak Eton suh delegatekan tugas yang akan aku tinggalkan nanti.

So kawan-kawan, buat pengetahuan korang aku xder kat opis isnin dan selasa nier tau.....apa-apa yang penting sila tinggalkan message pada staf atau e-mail jer aku....adios....

Tiada ulasan: