Rabu, 18 Mac 2009

Kurang Sihat.....

Kalo aku jadi macam Naruto kan best...hahaha

Apa la nak jadi pada aku 2 @ 3 hari nier...badan rasa kurang sihat jer.....demam...sakit tekak...batuk..selsema...Kalau ikutkan hari isnin baru nier aku dah dapat MC, tapi aku gagahkan diri untuk terus menjalankan tanggungjawab aku sebagai staf UiTM...Alah bisa tegal biasa...aku x suka manjakan diri aku....bagi aku, aku meletakkan keje lebih dari segala-galanya....Kalau korang nak tau...semalam aku balik pukul 6.45 petang (rekod hari paling lambat aku balik keje - selain minggu peperiksaan la...hehehe) Tuer pun pasal banyak sangat keje. Baru jer nak tarik nafas, dah bertimbun balik keje-keje...sumer ada dateline....x ke naya? hahaha.

Walaumacammanapun...ini pilihan aku, pilihan hidup yang aku tentukan.....tapi bila bekerja dalam seronok nier...semua benda yang aku buat memang x terasa..hahaha.....bukan aku nak menyeksa badan aku sendiri...tapi rasa tanggungjawab terhadap tugas dan staf menyebabkan aku sanggup berkorban apa sahaja....bukan untuk diri aku saja...orang lain, bangsa, agama dan negara......Sampai bila kita nak harap orang jer? tepuk dada tanya selera.....adios......

Tiada ulasan: