Rabu, 11 Mac 2009

Lepar........

Kat Balkoni nier la bdk2 aspura selalu lepak.....

SMKLU yang mendamaikan....

Salam...

Aku x pernah pun letak gambar asrama sekolah Lepar kat blog nier..hahaha, nasib baik cuti baru2 nier aku ada datang Lepar, tu pun sebab nak jumpa Azrul (kaunselor). Dapat gak la aku amik beberapa gambar untuk diletakkan dalam blog nier. Kat sini la dulu aku merasa jadi warden (walaupun x lama). X pernah ada adik, tapi bila jadi warden nier rasa ramai jer adik aku (ada yang degil, ada yang manja n macam2 perangai lagi la..hahaha). Dulu masa kat sini, bila boring jer aku ajak bdk2 aspura main bola kat padang..kadang2 kita uat friendly lawan geng2 belia Lepar....lawan cikgu sek rendah dan perkara2 macam nier la yang menyebabkan ikatan sillaturrahim tuer terjalin ngan lebih erat.

Bila kat sekolah luar bandar macam nier, aku rasa seronok jer walaupun rasa boring yang teramat sangat (maklum la susah nak ke mana2....) dan bdk2 nier la penghibur kita, bila sembang2 ngan diaorang nier, banyak gak la benda2 yang kita x tau, boleh kita tau....Sampai sekarang nier pun budak2 masih gelar cikgu (betul la orang ckp, gelaran cikgu nier akan kekal selama-lamanya). masa aku datang hari isnin baru nier, geng2 otai awal2 dah kuar kepala kat balkoni depan bilik dari tingkat 1 n 2....terkejut kut tengok aku datang..hahaha...macam2 soalan yang ditanya (macam biasa la ahli mesyuarat balkoni....hahaha). Ingat nak jalan2 gak ke atas, tapi dah nak malam sangat dah x jadi la aku nak ronda2 jumpa diaorang...maybe nextime la kut.....

Kul 6.30 petang, aku dah gerak balik Tekam (takut gak lalu tengah2 hutan, dah la bwk budak...hahaha). Walauapapun....Lepar memang banyak memberi kenangan pada aku..ada manis ada pahit...jadi cikgu nier memang seronok....tambah2 biler ada orang yang jadi berilmu kerana kiter...ilmu di dunia dan akhirat..Wallahualam....adios...

Tiada ulasan: