Khamis, 12 Mac 2009

Terharu.....

Kak Jai ditenangkan oleh Kak Lim......

Juadah yang disediakan oleh staf-staf HEA

Ekin (bdk praktikal-free hair) pun join sekali.....

Makan, jgn x makan..hehehe

La...kenapa plak la ngan Kak Jai, menangis plak time orang tengah2 mkn nier, ada problem apa la.....hehehe...itu la yang aku pikir pagi2 lagi masa tengah makan kat pantri pagi tadi ngan Kak Ita n Kak Eton. Rupanya hari nier Besday Kak Jai yang ke-44. Bersyukur sangat dia kata....hahaha. Aku pun dengan segera mengambil inisiatif yang x diduga dengan mengajak staf-staf aku uat sambutan besday. Sambutan kitaorang kul 2 petang tadi agak ringkas iaitu dengan keropok goreng, karipap, pelam dan kek kecik. Air plak Teh O. Buat permulaan bagi tahun nier aku rasa dah cukup....cukup sebagai menghargai pengorbanan staf....Dan aku sendiri dah decide, setiap besday staf aku....aku akan sambut (inisiatif awal aku dah suh Kak Eton senaraikan hari lahir setiap staf...kut2 lupa masa hari besday diaorang....hahaha)...ramai oooonak ingat hari besday sorang2....30 orang tuer....

Berbalik citer petang tadi, permulaan majlis dimulakan dengan nyanyian hari jadi....rasanya aku yang paling bersemangat kut...hehehe...pastu makan time....boleh la...janji masyuk....tapi yang buat aku terharu, Kak Jai x dapat kawal emosi...berpeluk sakan la ngan Kak Lim n Kak Ida....biasa la...pompuan...hehehe....kul 3.30 aku dah kena attend meeting...terpaksa la tinggalkan diaorang...hmmmm...besday aku nanti sapa la yang akan ingat nanti yer?? Hopefully ada la insan yang sudi sambut besday aku tahun nier...hahaha...adios....

Tiada ulasan: