Ahad, 15 Mac 2009

Selangkah Ke Uitm

Salam....

Alhamdullilah...hari nier berakhirnya ekspo Selangkah Ke UiTM...kali ini nampaknya mencatatkan jumlah pengunjung yang ramai berbanding tahun-tahun sebelum (maklumat staf2 aku)...aku sendiri terlibat dalam proses memberi khidmat nasihat kepada mereka dan menyarankan program yang sesuai dengan kelulusan mereka. Kebanyakkan mereka datang bersama keluarga dan pemilihan program adalah hasil perbincangan mereka bersama keluarga.

Semalam aku rasa sangat letih...hehehe...tekak pun dah rasa sakit sangat..tapi hari nier aku menggagahkan diri untuk menghadirkan diri ke ekspo ini. Tapi semalam yang uat sakit hati adalah...Man Utd kalah teruk ngan Liverpool....4 - 1......tension2........tapi aku percaya, kalo hero memang kalah teruk dulu, nanti menang besar la plak....(kalah pun sebab Vidic kena kad merah...terus moral down geng2 Man Utd).....jangan Iftikhar cari aku dalam minggu nier dah la....mesti kena kutuk...hahahaha.....

Walau apapun, aku tetap penyokong kuat Man Utd....x kira kalah atau menang....adios

Tiada ulasan: