Jumaat, 28 Ogos 2009

Suasana Raya......

Pelita tu gimik jer......

Merdeka @ Raya = mana lagi penting?

Kak Ida jadi model kejap.....

Dalam 2 @ 3 hari nier, staf-staf HEA sibuk menghias opis....bior nampak macam suasana raya sikit. Hari rabu ari tuer anyam ketupat, semalam gantung ketupat, pagi tadi letak lampu kelip-kelip ngan pelita.....minggu depan x tau la letak apa plak. Aku cadangkan suh adakan sudut raya dalam opis, kalau perlu letak buluh lemang n kuali mcm kacau dodol...hehehehe, bior nampak mcm suasana raya.

Kul 3 tadi pun gi meeting pasal Rewang Raya. Tadi lebih kepada meeting dasar dan perbincangan. Rewang raya UiTM Johor akan diadakan pada 6 dan 7 Oktober di Dewan Sri Temenggung dan geng-geng AR telah ditugaskan untuk kerja-kerja event management dan protokol.

Dan yang paling terharu tentunya hari nier apabila hari nier merupakan hari last Khalid (AR BPJI) bertugas di UiTM Johor dimana beliau selepas ini akan melaporkan diri ke UiTM kampus Alamanda....Hmmm..hilang sorang sahabat, orang yang selalu kena tanya ngan aku....hopefully dier x lupekan kami kat sini. Jap lagi nak berbuka ngan staf-staf aku di samping diselitkan Majlis Perpisahan Khalid ke sana.......tapi kul berapa nak pergi nier? sekali dah ptg2 camnier ada orang nak pasang meja bilik mesyuarat plak.....sepoi betul planning aku.......

Tiada ulasan: