Isnin, 10 Ogos 2009

Hari Cuti Yang Sibuk

Hehehe.....saja jer pilih tajuk nier, maklum la semalam ngan ari nier non stop aku ngajo budak-budak modul ijazah. Punya la banyak aku bagi aktiviti kat diaorang. Aktiviti untuk bdk2 modul satu ijazah paling best, maklum la budak masih fresh after diploma dan aktiviti paling menarik tentunya pengucapan awam. Walau pun masa yang aku peruntukan untuk diaorang x lama mana, tapi ke"confident"an mereka sangat menyerlah...hehehe. Ada cerita lawak, cerita pasal pengalaman dan cerita sedih (memang mereka nier ada talent kut....hahaha).

Modul yang bermula dari pagi sampai la ke petang, menyebabkan aku x berpeluang nak betul2 rehat dan jalan2 hujung minggu camnier dan hari nier paling letih aku rasa (hampir kul 7 malam baru abis....hahahaha).....Hujung minggu depan x bole mengajar modul plak psl aku ada Meeting ngan TNC A&A UiTM kat Puncak Alam selama 3 hari (tido hostel....hehehe)...Lama dah x tido hostel2 nier dan ini merupakan peluang aku untuk merasai zaman belajar dulu.

Bila nak balik kampung nier? 5 minggu dah x balik nier. Insya'allah, Aku akan pastikan aku berpeluang menyambut Ramadhan Al-Mubarak di kampung. Ingat nak amik cuti lama sikit, so aku decide nak cuti isnin ngan selasa...mintak-mintak la segalanya akan dipermudahkan......Rindu nyer nak balik umah...hehehe.....adios......

Tiada ulasan: