Jumaat, 28 Ogos 2009

Memories of Khalid......

Khalid, kami dah tinggal bertiga jer lagi....

Mesti ko akan teringatkan bilik nier....

Aku akan jaga belen-belen khazanah ko dalam bilik nier...hehehehe

Kata-kata Khalid......

Hari ini merupakan hari terakhir saya berkhidmat di UiTM Segamat dan akan meneruskan perkhidmatan di UiTM Alamanda Petaling Jaya bermula 1 September 2009. Dikesempatan ini saya ingin mengucapkan setinggi-tinggi penghargaan kepada seluruh warga UiTM Johor di atas kerjasama yang diberikan sepanjang saya menjalankan tugas. Dikesempatan ini juga saya ingin memohon ampun dan maaf atas salah dan silap yang saya lakukan secara sengaja atau tidak dan mohon dihalalkan makan dan minum.

UiTM Johor merupakan tempat pertama saya di dalam kerjaya di UiTM, banyak perkara yang saya pelajari di sini. Bermula di BHEA dan kini di PJI ia akan meningalkan seribu kenangan yang indah.

Moga berjumpa lagi!

Mungkin agak ringkas, tapi sememangnya signifikan untuk Warga UiTM Johor terutama staf HEA. Semoga ko terus cemerlang di tempat baru.........adios....

Tiada ulasan: