Isnin, 20 Oktober 2008

MU menang lagi.............

Glory..glory...Man Utd

MAN UTD 4 - WBA 0.......hehehe. Betapa gembiranya aku apabila Man Utd menang pagi ahad baru semalam. Aku just tengok highlight malam semalam utk game tu pasal malam sabtu tu aku tido kat hospital, nak kuar hujan lebat plak. Siap tido dalam surau hospital lagi. Aku biar mak tido tepi apak, biar selesa sikit..hehehe. Dalam game tu scorer adalah Rooney, Ronaldo, Nani dan Berbatov (1st goal dalam liga utk MU) tahniah..tahniah...hehehe. Pagi tadi sembang-sembang ngan staf (penyokong MU) berkaitan Tevez yang disisihkan dlm skuad Ferguson. Macam-macam opinion ader..lantak korang la janji keje uat..hehehe.
Aku sampai segamat semalam kul 7.30 malam, Hj Ros amik aku (TQ) pastu terus gi Saufi hanim (melantak). pastu balik layan bola (Stoke City 2 - Tottenham 1). Tido kul 1 gak la. Ada member tumpang tido kat umah malam tadi (Shud-peg keselamatan yang baru) dia takut x terbangun pagi..hehehe. Pagi ni aku agak sibuk menguruskan pasal tatatertib, penyerahan kertas soalan dan lain-lain. Sumer staf pun nampak sibuk (TQ). Kerana tanpa kalian x jalan HEA ni.
Hari Sabtu hari tu, member2 warden SMKLU (Lie n Matlan) datang melawat ayah aku. Timer kasih la kerana melawat ayah aku n sempat gak la aku kirim duit rayer untuk di beri pada ex-anak murid aku. Lie ckp semalam dah bagi, aku harap cukup la. Jangan berebut dah..hehehehe. hopefully semuanyer gembira (dah nak cuti la katakan..hehehe).
Sekian sahaja untuk hari ni....adios..chow sin chee.......Salam.....

Tiada ulasan: