Khamis, 9 Oktober 2008

Kain Pelikat...lalalala..kain pelikat...lalalala...hehehe

Salam.........

Malam tadi aku ader citer lawak nak kongsi ngan geng-geng..hehe..Malam tadi lepas sembahyang maghrib kat masjid, jumpa Basha dier ajak makan awal. Epul OK jer pasal dier pakai seluar tapi aku dengan baju melayu n kain pelikat. Ingat ke nak makan kat Jementah jer rupanyer lepas ke Segamat. (kedai makan Saufi Hanim the best..hehehe). Pastu balik siap singgah kat Hypermarket Upwell. Aku ngan pakai kain pelikat lagi,sumer tengok mcm aku nie orang asing..hehehe. Malu siot. Tu pasal aku masuk kejap jer kat dalam Upwell pastu tungu diaorang kat luar jer...segan plak rasanyer...hehehe

Pagi ni aku sibuk la sikit pasal ader meeting kul 9 kang. Meeting pasal peperiksaan ngan PM Yusri dan staff HEA. Meeting nie untuk membuat preparation untuk bulan peperiksaan nanti. Dari basic needs sampai la yang penting-penting..hehehe..Petang kang start kul 3 dah ada rewang potong bawang dan aku sebagai AJK masak lodeh kena la memantau proses tersebut agar berjalan lancar. Malam kang pun rewang gak pasal aku duk dalam kampus jer, so kena la memantau apa-apa yang perlu...Majlis jamuan esok start kul 10 pagi...x tau la macam mana nanti..hehehe

Ok, sampai sini saja untuk hari ni...adios...chow sin chee...........

Tiada ulasan: