Selasa, 28 Oktober 2008

Colmar Tropicale, Bukit Tinggi Pahang

Aku ngan gaya bersahaja....

sekali macam duk Perancis la.......

Pandangan di kala senja......cantik betul building ni


Bilik aku....ala ala klasikal gitu....

Orang ramai jln petang2......

Salam.......
Semalam aku sampai kat Segamat lebih kurang kul 7.30. Perjalanan balik sangat lancar walaupun di KL jammed sikit. Di KL singgah jap di rumah En Wan Salleh, lecturer kontrak di Segamat nie pasal en Wan ader uat Open House khas untuk rombongan kami.
Colmar Tropicale bagi aku sangat menarik bagi yang suka suasana klasik eropah kerana ciri-ciri bangunannya sangat klasikal dan dipengaruhi elemen-elemen Perancis. Distu juga terdapat Taman Jepun, Rabbit Farm, Padang Golf dan lain-lain lagi la. Aku sebilik ngan Ammar (Bahagian Fasiliti). Di sana kami lebih kepada sesi perbincangan dan percambahan idea mengenai budget UiTM Johor pada 2010 dan 2011 nanti.
Berita tentang ayah aku? apak dah di pindahkan ke Hospital Jengka dan keadaannya beransur pulih cuma tidak dibenarkan untuk pulang kerana masih terdapat kuman di paru-parunya. Aku harap apak cepat sembuh dan sentiasa dilindungi oleh ALLAH S.W.T. Esok aku dah start sibuk sampaila 18 Nov nanti. Cuti pun kena beku pada masa tu. Aku harap Peperiksaan Akhir budak-budak UiTM Johor berjalan lancar dan aku akan berdoa agar korang mendapat result yang gempak.
Ok la, sampai sini sana coretan untuk hari ni, jap lagi ader taklimat peperiksaan untuk pensyarah baru. Adios....chow sin chee.....salam........

Tiada ulasan: