Selasa, 6 Oktober 2009

Nape?

Nape orang macam tuer?
Nape aku macam nier?
Nape orang marah?
Nape aku bersabar?
Nape orang bergembira?
Nape aku bersedih?
Nape orang rilex?
Nape aku sibuk buat kejer lagi?
Nape orang dah balik?
Nape aku duk kat pejabat lagi?
Nape kat luar bunyi bising-bising?
Nape kat sini senyap sunyi jer?
Nape aku boring?

Nape? Nape? Nape?

4 ulasan:

AKZ@CISCO Academy berkata...

Salam bro Bob,

Aku rasa ko nie dah kena ada hobi lain selain main keta honda je.....hehehe. Dulu aku main hobi keta gak...honda civic eg >>black metallic >> lamer lamer2 ...aku fikirkan..habihkan beras jer....duit sure pokai nyer hunjung bulan.

Cubalah aktiviti riadah yang lebih sihat seperti masuk silat ker...macam aku join Sendeng Daerah Segamat.

Badan sihat>> Otak cergas >> ilmu pun dapat >> boleh kenal ramai orang kat segamat >>> Amacam ada brani????

Hidup Silat Sendeng !

Cik_daya berkata...

SEMUA nye KENAPE?
kena cari jawapan sendiri

BOB @ FADIL berkata...

Salam AKZ, Ko x bagi borang kat aku, camner aku nak masuk silat sendeng tuer....hehehehe (alasan aku)

Iz_JaT berkata...

Pelajari Tips Cover Diri Untuk anda mencover diri,hehe