Khamis, 22 Oktober 2009

Bebudak Sempana Riau

Aku nier sempoi @ selamba? hehehe. Begitu la kebanyakkan bebudak SR punya pandangan pasal aku. Nak kata garang. x pernah la plak aku tampo budak sampai bebuih mulut. Nak kata x ambil kisah psl diaorang, selalu jer aku uat spot check bilik diaorang n bagi nasihat. (Tadi baru jer aku sound sorang bdk, tengah duk bertenggek atas balkoni - aku takut beliau terjatuh dan mengalami patah-patah, x consent lagi ke aku?..hehehe).

Tapi biler bab berpakaian, sememangnya aku terlampau sempoi kut. Sapa berani pakai baju Bob Marley pergi opis kalo bukan aku? hehehe (tp lepas opis hours la). Kasut plak akan ku pakai di opis sahaja. Neck tie? tengkuk aku pendek - memang rimas gegiler. Tapi time isnin ngan meeting, aku x pernah miss tau. Gosok baju? tengok la kalo aku rajin...hehehe.

Dan aku tengok bebudak Sempana Riau, memang banyak peel seperti aku (kecuali style artis Hong Kong dan Kumpulan Radja)....dan mereka nier la yang telah merosakkan imej Sempana Riau (yang dianggap otai segala kolej...hehehe)....Hopefully yang jenis lembut2 n nak jadi artis nier sumer dah x duk SR lagi. Aku nak bior bebudak SR sumer otai2 macam aku...otai bukan nak jadi setan tp otai nak jadi budak baik..yang paling penting, ingat ALLAH dan KELUARGA dan belajo rajin2. Nak hint paper exam? mana boleh? berdosa...hehehe.......adios....

1 ulasan:

Apiey berkata...

Haha.. Viva esarian..memang dirindui..haa