Rabu, 24 September 2008

Senyuman membawa kemesraan............

Senyum la lebor-lebor..hehehe


Senyum itu satu sedekah? ye ke? tapi bagi aku senyum itu adalah satu cara menunjukkan kemesraan dan keikhlasan terhadap seseorang. Walaupun senyum kita x menawan sangat, tapi jika kita ikhlas insyallah ianya kan menjadi manis...hehehe. Melalui senyuman, aku mendapat ramai kawan, melalui senyuman juga aku mendapat banyak perhatian dan maybe melalui senyuman orang akan mengata kita, maki kita dan macam-macam lagi...Wallahualam...


2 hari jer lagi nak balik, kena senyum gak on the way balik nanti..Nak senyum pada sapa? Mesti la pada JPJ, pasal mesti ader nyer kat highway nanti..nanti senyum la lebar-lebar biar sejuk sikit hati diaorang..hehehe. Aku malam semalam senyum gak pasal Man Utd menang ngan Borough 3-1 (Carling Cup) dan Ronaldo score satu...hehehe..Pagi tadi pun senyum sendiri gak pasal Haji Ros tel n usik aku tentang info JPJ yang aku forward pada diaorang petang semalam...

Walau apapun memang aku merasakan senyum sangat penting dalam hidup, sesetengah orang ckp senyum nie bleh lanjutkan usia manusia..Ye ker? Lu pikir la sendiri...x pun try tanya geng-geng veteran kat kampung...Satu lagi aku turut merasakan keluarga aku sendiri pun akan tersenyum melihat kepulangan anaknya yang jauh di perantauan pulang dalam keadaan selamat untuk menyambut hari raya yang bakal menjelma nanti...dan mudah-mudahan Allah s.w.t memperbanyakkan pahala bagi orang-orang yang telah sedekahkan senyum pada orang-orang lain nie...hehehe

Tiada ulasan: