Rabu, 10 September 2008

Seksanya Sakit Perut.....

Afif ngan binatang peliharaannya...hehehe. Octopus..
Jangan jeles kat Jerantut pun ader Jurassic Park..hehehe


Salam...
Hari ke-10 dah puasa..alhamdullillah..hehehe..tinggal 16 hari je lagi nak balik jumpa org tersayang.Hari semalam tak tahu la kenapa sakit perut sangat...maybe makan benda-benda pelik kut..hehehe.Nasib baik aku ni jenis yang tahan sakit sikit,so still bleh cover depan orang.Tapi rasanya benda ni disebabkan aku makan nasi lemak sahur kelmarin kut,pasal aku rasa makanan yang aku bungkus lepas waktu pejabat tu dah basi la..tu pun bukan aku makan sangat pun,pasal pagi-pagi ni memang aku susah makan nasi...Kesimpulannya aku dah serik dah bungkus nasi,jalan penyelesaian petang semalam aku bungkus ayam goreng jer ngan cucur udang..hehehe...Tapi perut aku ni masih sakit lagi,lupa nak beli Pil Chi Kit Teck Aun la...

Semalam kat masjid memang sedap makan, Ayam Masak Lemak..Paberet aku tu...hehehe..Ustaz Kamarulzaman yang bawak..2 kali gak tambah..aku tengok housemate aku pun berselera makan...hehehe..maybe dier pun ader minat macam aku..Pagi tadi dia bangun dulu sahur, pastu baru aku join...hehehehe..dier pun nak balik petang 26hb tu gak untuk rayer nanti sama macam aku...ok sampai sini je untuk hari ni...hehehe...adios..

Tiada ulasan: