Isnin, 8 September 2008

Ku Bahagia.........

Bersama bakal pengantin Lokman (x-housemate masa kat SMKLU dulu), aku x tau lagi dpt gi ke x kenduri ko ni....ngaper la ko x uat hari sabtu..kan senang aku nak gi..hehehe
Salam...

Hari ni dah 8 hari kita puasa rupanyer...alhamdullilah setakat hari ni semuanyer berjalan lancar dan di redhai Allah...Mak aku juga dah sihat sikit dari penyakit Goutnya..lega la sikit hati ni..tapi mak masih sempat menziarahi jenazah Wak Dollah yang meninggal hari sabtu hari tu...rasanya belum balik lagi kut...moga-moga jenazah Wak Dollah dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama-sama orang yang beriman...
2-3 hari ni aku rasa agak gembira, x tau la kenapa...maybe pasal dah berjumpa ngan orang yang aku sayangi baru-baru ni....hehehe...lagipun semuanyer berjalan lancar...makan cukup, sembahyang cukup...alhamdullillah kerana Allah masih memelihara aku di dunia ini...
Ya Allah, engkau permudahkanlah imanku....engkau permudahkanlah perjalanan hidupku agar sentiasa di rahmati...Amin Ya Rabbal A'lami

Tiada ulasan: