Selasa, 9 September 2008

Berbuka pose......

Alhamdullilah......

Dah masuk 9 hari kita berpuasa....camner puasa korang?..harap-harap semuanya dapat berpuasa dengan telus...hehehe. Aku kat UiTM Johor ni tiap-tiap petang berbuka kat masjid..tu lah nikmat jadi Pegawai Pembangunan Pelajar nie...hehehe.Aku bungkus gak kat Bazar Ramadhan makanan untuk sahur tapi biler time sahur x lalu nak makan plak..memang pagi selera makan nasi ni xder la...tapi kalo kat umah lain plak..ye la jumpa orang tersayang ni lain plak...

Aku tiap-tiap hari menghitung detik 26hb tu, cuti pun dah planning cume x apply lagi jer..hehehe. Ingat dapat gaji nanti nak shopping sikit, lama dah x shopping..hehehe. Aku berazam nak beli ala kadar jer tahun nie....tapi saiz macam aku ni biasanya mahal-mahal ngan ori jer yang available..mahal plak tue..nak yang Golok tunggu kurus dulu la....hehehe

Ok la sampai sini jer coretan aku...Selam berpuase dan perbanyakkanlah amalan di bulan ramadhan ni...

Tiada ulasan: