Jumaat, 19 September 2008

Planning...........

Moga-moga merasa la naik kapal terbang hujung tahun ni...... hehe


Salam....

Bestnyer kalau dapat melancong nie, dah ader duit sendiri senanglah nak planning..hehehe. Epul, housemate aku memang every year suka travelling ke negara orang and hujung tahun ni aku planning nak ikut dier gi Bukit Tinggi. Kat Indonesia la bukan kat Malaysia ni (before genting kalo ikut highway). Yang Bukit Tinggi kat Indonesia ni yang ader drama ckp loghat padang@minangkabau tu. X silap aku tayang kat TV2 tahun lepas. Epul kata sangat menarik tempat tu, pasal dier dah pegi aritu. So kami planning nak pegi sana dalam bulan 12 nanti, Haji Ros Hairi pun nak follow gak ngan wife dier.

Actually, awal bulan 11 member Epul ajak pegi Hong Kong n Senzhen (China), tp time tu kami agak sibuk pasal budak peksa lagi...so melepas la...Kalau jadi hujung bulan 12 la kut kami pegi. Epul ckp cost untuk gi sana x besar sangat, sedia dalam 2k pun cukup. Kalau betul2 jadi, insyaallah inilah pengalaman pertama aku mengembara ke luar negara..hehehe. Sesekali teringin gak nak pegi luar negara ni...

Esok pun sebenarnya aku ngan Epul bercadang nak ke Melaka untuk bershopping..hehehe..Kat Segamat ni x banyak pilihan tapi bagi orang pompuan banyak la kot (kat sini kedai kain pasang banyak la - Jakel, Nagoya n lain-lain lagi). Esok dalam kul 9 lebih kami bertolak la kut. cadang-cadang tu nak bukak puasa kat Melaka, tapi tengok dulu la...hehehe.

Secara kesimpulannya, lagi seminggu je lagi untuk aku balik ke kampung berjumpa orang tersayang..hehehe..aku x sabar nak jumper 'dia', keluarga dan sahabat-sahabat aku. raya tahun ni bersemangat la sikit bersembang..hehehe..maybe pasal dah ader keje yang agak stendet kut, jadi banyak la bende bleh sembang ngan member-member..hehehe. Ingat masa balik Jumaat ni nak singgah Keratong 4 melawat member aku (Mie Siot)..member diploma kat Dungun aritu. Apa khabar la dier tur? nak duk sembang-sembang kat kedai kopi x bleh la plak (bulan pose)..maybe aku akan ziarah dier kat umah dier kut...aku rindukan sahabat-sahabat aku, ye la psl dah lame x jumpe masing-masing dah ader kerja sendri dan x berpeluang nak tengok kawan-kawan lamer...Buat semua yang merasakan aku sahabat korang, jangan la melupakan aku. Buat pengetahuan korang, aku x pernah melupakan korang dan aku sentiasa berdoa untuk kesejahteraan kawan-kawan aku walaupun kalian jauh di mata, tapi dekat di hati (promote TV9..hehehe)

Tiada ulasan: