Sabtu, 17 Januari 2009

Masalah Remaja Masa Kini.....

Fesyen orang giler......


Tudung x pakai, seluar dalam nampak.....S*^*&%^(*^

Pagi tadi kuar bandar cari newspaper...pastu mata terpandang tajuk depan Metro hari nier...Ratu Rempit Ternoda..hehehe..memang sensasi. Epul pun gelak besar jer, dia cakap ader jer tajuk-tajuk panas yang digunakan oleh Harian Metro untuk melariskan jualannya. Berbalik citer tajuk tadi, aku dapati anak gadis tersebut skang berumur 20 tahun dan skang telah belajar di sebuah IPTS di KL. Beliau telah terjebak dalam aktiviti seks bebas ini bermula Tingkatan 4 (16 tahun)..Punca utama adalah kerna nak tunjuk hebat pada boyfriend dier (mat rempit)..tunjuk hebat dari segi ber "seks" bersama kawan boyfriendnyer. Dan perbuatan itu menyebabkan dier merasa ketagih untuk ber "seks". Ceh, aku ingat isap dadah jer yang gian..seks pun gian...hehehe. Sekarang gadis itu telah insaf tetapi masih rasa susah untuk meninggalkan ketagihan seks itu..hhmmm..macam peli jer (xder tanda nak berubah pun)..Gambar dari pandangan belakang (gambar depan kantoi la pulak nanti..hehe) pun menunjukkan beliau seorang yang free hair ( x pakai tudung...) insaf ke tuer?...Korang pikir la sendri...

Bagi aku masalah sosial skang adalah sangat membimbangkan. Seks dijadikan satu permainan yang bagi mereka x salah..yakni x salah bagi seorang manusia dan yang beragama. Mereka merasakan bahawa sesiapa yang x melakukan seks sebelum kahwin merupakan seorang yang pengecut. Betul ker? Bagi mereka, geng2 akan tabik spring andai dier dah berjaya melakukan seks. Bengong punyer mentaliti remaja masakini. Lie (geng warden aku) pun ader cakap, ada kes tahun lepas yang telah disiasat oleh K-rol minggu lepas bahawa ader budak meraba dan rela diraba di dining hall asrama. Budak lelaki 3 orang dan budak pompuan sorang. Budak2 lelaki tuer memang aku kenal la.(selalu uat masalah kat sekolah)..sorang dah lepas bala psal tahun lepas dier amik SPM. 2 orang lagi memang x selamat (taun nier ting 4 n 5), siap menangis masa di soalsiasat (insaf la kut)..budak pompuan nyer pulak, tahun nier x duk aspuri dah (skang tingkatan 3)...aku harap budak2 yang kantoi tuer betul2 insaf la..dah la warden skang nier tinggal Lie sorang jer (lokman n lan duk kuartes dah, masing2 bawak bini..hahaha)..so lie, pandai2 la yer..hehehe

Gambar kat atas tuer aku amik pasal aku rasa memang related ngan citer aku kali nier..(x sedar langsung bahagian belakang orang lain nampak..sungguh x bermaruah)..aku rasa budak tuer mesti ader masalah mental...hehehe...(kang bila dah tua n nyanyuk..golongan nier la yang suke bogel tepi jalan tuer..hehehe)...kesimpulannya, jaga la kawasan belakang anda...pakai t-shirt muslimah lagi baguih dok ada...hehehe..pesanan aku...dont bukak n nyesal di belakang hari......adios....

Tiada ulasan: