Isnin, 12 Januari 2009

MAN UTD 3 - CHELSEA 0

Old Trafford..gelanggang keramat.....

Gembira......hahaha. Aku rasa malam tadi adalah game terbaik MU dalam musim nier...x sia2 aku berjaga malam tadi (aku tidur nak dekat kul 2.30 pagi. Bek dan striker Mu menunjukkan kematangan dan persefahaman yang baik. Aku boleh katakan yang terbaik malam tadi adalah Evra, Johnny Evan, Vidic, Ronaldo (walaupun x berapa menjadi), Berbatov dan Giggs (man of the match game malam tadi). Tengok sorang-sorang memang layan (boleh jerit sekuat hati..biler Mu jaring gol). Dan pagi tadi masa masuk opis, aku tengok Abg Halim dan Zuraidi happy jer....kami pakat pagi tadi nak usik Hamzah (die hard fans Chelsea)...memang x terbalas kutukan oleh kami..Scolari sendiri mengakui pasukan MU lebih baik dari Chelsea dalam game malam tadi (kalo Maurinho dah lama dah berdolak dalik..hehehe)...Walauapapun teruskan kemaraanmu pasukan paberet aku...hehehehe

Tiada ulasan: