Isnin, 5 Januari 2009

Malam

Alhamdullilah....

Waktu malam nier ader peluang aku menulis blog nier..hehehe. Siang tadi adalah hari yang paling sibuk dalam karier aku sejak aku keje ngan UiTM Johor nier. Selepas ajer meeting JAC lebih kurang kul 12, banyak betui benda yang aku kena uat. Report and pembetulan laporan harus disiapkan segera sebelum di hantar ke Shah Alam. Sapa sangka, keje kat Bahagian HEA nier tersangatlah sibuk...hehehe. Tapi aku bersyukur kerna aku belum sampai tahap tension peringkat ke-8..hehehe. Petang tadi tengah menghitung minit untuk pulang, PM Yusri ajak pegi minum plak, tak pasal-pasal nak dekat pukul 6.30 aku balik umah..hehehe. Skang nier (pukul 9.15 mlm) aku berada di Makmal Komputer Omega untuk menyelesaikan masalah pelajar utk Add dan Drop subjek dalam pelan pengajian diaorang. Kul 10 kang baru la abis sesi nier. Sesi nier sampai 7hb, ini merupakan inisiatif HEA UiTM Johor untuk membantu pelajar yang menghadapi masalah. Rasa happy sangat pasal dapat menolong student nier. Dan ucapan terima kasih sangat bermakna bagi kami yang memang agak penat nier..hehehe. Malam nier ader Abg Halim dan Kak Ida yang turut sama membantu pelajar-pelajar tersebut. Terima kasih pada semua........

Tiada ulasan: