Rabu, 21 Januari 2009

Kursus Ketrampilan Diri dan Imej (19 dan 20 Januari 2009)

Aku wakil AR yang berkursus bagi souvenier untuk Encik Abol

Najib tengah ukur cawat yang sesuai..hehehe

Faizul jadi model utama...

Sempat lagi tuer amik gambar, tepi aku Rizal n Faizul

19 n 20 Januari yang lepas aku pergi berkursus di JPbSM, Uitm Shah Alam. Participants dalam kursus ini terdiri daripada geng-geng aku, AR Baru dan AR dari kumpulan MINDA. Kursus ini lebih bersifat santai (sambil makan-makan...hahaha..kitaorang ader supplier makanan ringan iaitu Doraemon (Joe)..hahaha)..sumer mende dier bawak..asam ader, kacang ader, gula-gula ader..TQ Joe. Antara manfaat yang aku dapat dari kursus ini adalah cara penjagaan diri luar dan dalam, cara memilih fabrik dan fesyen yang sesuai dan lain-lain lagi la. Penceramah terdiri daripada hustler dalam bidang tersebut seperti Encik Azlan (manager Hotel UiTM), Encik Abol (Pereka fesyen terkenal) dan Kak Sharline (makeup artist camelia - dua alam)..hahaha

Dari kursus nier dapat banyak gak la tip-tip yang berguna buat kami terutama khas untuk Najib (teknik ukur cawat dan mekap - abis la ko...hahaha)...Kursus nier akan bersambung bulan 5 nanti plak khas untuk etika meja makan.....memang best....timer kasih untuk Kak Ros kerana sudi uat latihan ceng gini untuk kitaorang..hehehe


Tiada ulasan: