Rabu, 24 Disember 2008

Suasana......

Berarak, mendung kelabu.....hehehe. Suasana camnier aku paling suka sebenarnya

Kadang-kadang kalo duk melepak nier rasa tenang jer jiwa. Setelah seharian bekerja dan ber "deal" ngan staf dan panggilan dari pelajar kadang-kadang menyesakkan jiwa. Perasaan jemu kadang-kadang menyebabkan rasa stress ngan apa yang berlaku. Tapi bagi aku, keje tetap keje. Lari macam mana pun, tetap kena uat gak...hehehe. Dalam 2 @ 3 hari nier aku rasa nak senyum pun susah (pasal bengkak gusi lagi la..hahaha) tapi aku rasa jiwa aku semakin tenang. Staf-staf banyak membantu di dalam tugas dan ini menyebabkan tugas menjadi mudah untuk diuruskan. Hari ini Exam Supp Paper bakal berakhir..lega la sikit..hehehe. Cuma pagi tadi aku meeting ngan anak buah pasal preparation untuk pendaftaran pelajar dan tindakan HEA untuk hari Kualiti. Kali ni agak konfiden di di dalam meng "conduct" meeting walaupun agak banyak gurau-gurau. Kadang-kadang meeting x serius nier best gak, yang senyap n malu-malu pun bleh luah idea dan perasaan..hahaha. Aku berharap hari nier lebih baik dari semalam dan hari esok superb baik dari hari nier...adios......

Tiada ulasan: