Jumaat, 26 Disember 2008

Pembantu MMS (PM)

Aktiviti jadi lipan 1....

Aktiviti Jadi lipan 2.....En Basha, selaku Penyelaras program untuk PM nier.....

Salam.....

Dalam 2 @ 3 hari nier aku agak sibuk dengan program latihan budak2 PM nier. Sebagai PPP Sempana Riau, aku kena aktif dengan aktiviti diaorang. Petang kelmarin aku memberi taklimat berkaitan aktiviti HEA pada hari pendaftaran nanti. Banyak gak la yang aku terangkan pada mereka. Hari pertama masa aktiviti outdoor sorang pelajar pompuan terkehel kaki dan secara automatiknya aku terpaksa menghantarnya ke Hospital Segamat. Kebetulan plak, masa tuer klinik dah tutup...hehehe. Lepas maghrib gak la baru balik. Yang x tahannyer dalam keta asyik menangis jer..tensen betui...nasib baik aku nier penyabar orangnya....Walau bagaimanapun aku nak ucapkan terima kasih pada semua PM. Lakukan tugas anda dengan berjaya dan telus tanpa mengharapkan balasan semata-mata. Semoga ALLAH SWT memberikan rahmat pada korang....

Tiada ulasan: