Selasa, 30 Disember 2008

Sibuk.....

Sibuk macammanepun, makan jgn dilupakan (sekadar gambar hiasan)

Salam....

Lama dah aku x update blog aku nier..hehehe. Ini kerana stat hari Jumaat hari tu aku sangat sibuk menguruskan kemasukan pelajar baru dan lama ke UiTM Johor nier...datang keje awal n balik lewat. Tu la rutin aku dalam 3 @ 4 hari nier. Letih rasenyer (tapi x seletih keje kat Toyota ari tu la..hehehe). Kadang-kadang stress menyebabkan kita cepat belajar tentang sesuatu perkara dan dapat melakukan sesuatu perkara dengan sebaik-baiknyer. Itu la perkara yang paling penting biler menjadi seorang boss nier. Kesilapan kecil bisa membuatkan satu duri dalam daging yang bisa merebak menjadi kanser di dalam sesuatu organisasi. Persefahaman dan permuafakatan antara staff amat penting untuk sesuatu organisasi agar sesuatu yang di lakukan dapat menjadi mudah dan teratur.

Dah lama.....dah lama aku x balik kampung untuk melihat keluargaku....bukan nyer aku luper..tapi tugas hakiki sebagai ketua bahagian menyebabkan masa untuk bercuti agak terbatas dalam hidup aku seharian. Bayangkanlah CTR yang aku perlu ambil dalam tahun nier sebanyak 5 hari burn macam tu jer...hehehe. Kalo aku cutier nanti susah plak Khalid nak handle sorang-sorang HEA nier. So jalan terbaik, pendamkan jer la niat tuer..Tapi dalam hujung bulan nier maybe aku berpeluang nak cuti lama kut. Rindu pada kampung halaman agak menebal tambahan pula bau masakan di kampung...alahai....uat lapar perut jer...rindu plak kat Afif, Dila ngan Amir.....Biarlah...biar la aku pendam semua nier dulu......

Tiada ulasan: