Rabu, 17 Disember 2008

Meeting Post Mortem MMS

Salam....

Pagi-pagi lagi lebih kurang kul 9 aku dah kena masuk meeting, meeting ngan TP HEA dan TP HEP pasal post mortem dan perbincangan tentang MMS untuk pelajar baru kemasukan 26hb nier. Abis meeting nak dekat kul 1 gak la..hehehe. Meeting tadi lebih kepada penyelesaian semasa hari pendaftaran dan venue untuk pendaftaran tersebut. Disebabkan fasiliti yang kurang di UiTM Johor nier, jadi kami terpaksa full utilised segala kemudahan yang ader. Hopefully xder la masalah pada hari pendaftaran dan minggu MMS nanti.

Start malam tadi aku dah duk sorang pasal Epul still bercuti sampai la awal bulan depan, family aku pun dah selamat sampai kat Pahang. (semalam aku anto balik lebih kurang kul 12 tapi bas datang nak dekat kul 1....geram gak la...hehehe). Esok pagi lebih kurang kul 6 am aku akan bertolak ke Shah Alam, ader kursus la sampai la ari jumaat....hehehe. Nampaknyer kena bangun awal la pagi sok. Hari sabtu plak ader appoinment bedah gigi. Hopefully dapat la MC untuk hari isnin dan selasa. Dr sabariah ckp bengkak gak la pipi nanti....hehehe. Bertambah chubby la nanti.......Ok la sampai sini sana journey aku dalam 2 @ 3 hari nier...adios...salam.........

Tiada ulasan: