Selasa, 23 Disember 2008

Citer seram? (hahaha)

Kawan-kawan, jgn makan kawan (kita peng-yu)

Salam.....

Minggu lepas kul 10 malam, hari jumaat aku balik dari berkursus Essential Skills of face to face communication di JPbSM UiTM Shah Alam. Sampai je kat Sempana Riau, aku tengok tempat parking Resident Staff kosong jer (naya la aku duk sorang2 kat bangunan besar bagak nier..kata aku dalam hati). sampai jer aku terus mandi n after that terus lepak2 depan TV, dalam kul 12 tengah syok layan movies kat channel astro kirana (kebetulan citer hantu gak) tiba2 aku dengar macam2...orang tarik kerusi la, bukak pintu la, ketuk dinding la. n macam2 lagi la. Aku cuba pekakkan telinga tetapi bunyi tersebut masih menghantuiku..hehehe. Aku terus uat2 bodoh (dalam takut) n masuk bilik. Bila aku duk dalam bilik xder plak dengo benda2 tuer..heran betui..hehehe. Pagi esoknyer aku nekad nak check in hotel untuk 2 hari sehingga kwn2 RS balik, tup2 yang melegakan aku ialah aku nampak keta Ustaz Asrul n En Zul kat tempat parking. La...ader diaorang rupenyer. Maknanya malam tadi tu bunyi dari umah diaorang la rupenyer...suspen betui..hahaha. Pagi sabtu tuer aku cabut gigi dengan senang hati, n balik ngan sakit hati ( 2 btg gigi aku ilang, ingat satu jer..hahaha). Sampai skang aku masih rasa sengal-sengal n sakit. Makan pun aku guna gigi belah kiri jer..hehehe.

Berbalik citer masa kursus tuer, aku berpeluang jumpa kawan-kawan aku macam loyer, komposer, Joe, Pian n geng2 pompuan. Najib n Rizal sibuk ngan keje plak tu pasal la diaorang x join prog tuer. tapi aku jumpe gak diaorang masa sembahyang jumaat kat Masjid UiTM. Najib macam biasa la, suka sakat aku..hahaha. Aku rasa seronok sangat biler jumper diaorang, entah biler lagi dapat bersama maybe masa induksi plak kut. Masing-masing sibuk ngan keje....sibuk ngan family tapi aku tetap keseorangan kat Johor nier...Bila nak bawak family nier? belum masanyer kut..hahaha, sampai masa boleh la...yang penting aku nak STABIL dulu...

Sampai sini saja citer mengarut aku pada hari nier...sampai jumper lagi..adios..........

Tiada ulasan: