Jumaat, 12 Disember 2008

Raya Dalam Hujan......

Raya Eidul-Adha tahun nier agak berair...(bleh pakai ker?)..hahaha. Mana x nyer, dari malam bawak ke siang, hujan jer memanjang..hehehe. nak berziarah pun xder mood. lagipun kawan-kawan ramai yang x cuti. jadi tahun nier cuma beraya bersama keluarga dan rumah sedara jer. Rumah kawan-kawan pun ader la pegi beraya 2 @ 3 buah rumah....Budak-budak pun x ramai yang datang beraya maybe pasal takut kena hujan kut..hehe...Persiapan raya haji pada tahun nier hanyalah bersederhana..maybe pasal ekonomi merosot kut (harga sawit jatuh..hehehe)..Sebagai pengganti diri, aku dapat banyak wish (sms) dari kawan dan x-anak murid. Ingat gak diaorang pada aku walaupun aku memang rajin anto msg pada diaorang....hahaha. Walau apa pun aku tetap bersyukur (banyak dapat daging korban kut..)hahaha. Terima kasih pada semua, maybe next time la aku beraya umah korang (kalo cuaca mengizinkanlah...hahaha)......

Tiada ulasan: