Jumaat, 11 September 2009

Lagu Raya

Setiap kali bila hampir nak raya, mendengar lagu-lagu berkonsepkan raya sememangnya satu perkara wajib bagi anak perantau seperti aku. Dari zaman belajar sampai la sekarang ni. Sejak dari awal minggu baru ni, sapa yang masuk bilik aku mesti akan dengar lagu raya dari PC aku. Antara lagu raya kegemaran aku :

Fazidah Joned - Selamat Hari Raya
Rafeah Buang - Bila Tadbir Bergema
Sanisah Huri - Selamat Hari Raya
Spider - Rindu Raya
Siti Nurhaliza - Nazam Lebaran
Hail Amir & Uji Rashid - Seloka di Hari Raya
DJ Dave - Menjelang Hari Raya
Jalil Hamid - dendang Hari Raya
Jamal Abdillah - Salam Aidilfitri
Ideal Sister - Hari Raya Hari Bahagia
Khairil Johari Johar - Sepasang Kurung Biru
P.Ramlee - Suara Takbir
Mamat - Ku Pohon Restu Ayah Bonda
Jay Jay - Gurindam di Pagi Raya

Download la MP3 yang aku letak nier puas-puas..hehehehe....adios....

Tiada ulasan: