Rabu, 22 Julai 2009

Rehat

Jangan sampai terlajak Subuh dah...hehehe


Apa benda yang paling best bagi orang yang dah letih bekerja? Berehat, betul tak? hehehe. Esok seharian bercuti dari berkelas induksi. Ramai gak yang mengambil keputusan balik rumah masing-masing (orang Perak ngan KL je la), ada jugak yang bakal melancong dengan bas yang disediakan oleh Pusat Latihan dan berkenderaan sendiri bercuti di Pangkor...orang Johor macam koi nier kena mundar mandir jer la kat sini. Nak kuar, kete x bawak plak..huhuhu.

Petang semalam kelas abis 5 petang, so koi amik keputusan untuk memeluhkan badan (lama giler x uat aktiviti berpeluh nier). Antara aktiviti yang aku lakukan semalam ialah mengayuh basikal, main dart ngan main bola tampar. Peluh giler-giler punyer..hehehe. Hari nier kelas abis sampai kul 6.30 petang dan jap lagi aku nak print assignment individual aku plak (dah siap tuer...) dan buku kerja pun dah banyak bab aku siapkan (langkah awal agar x kalut dipenghujung waktu).

Esok, rasanya aktiviti lebih kepada berehat (tido sepuasnya), jalan pun depend kepada rakan-rakan serumah yang membawa kenderaan sendiri....(hopefully diaorang nak berjalan esok...)...walauapapun, aku memang suka......suka nak BEREHAT....adios.....

1 ulasan:

Wira Diarikoi berkata...

Salam Bob,
Time kasih la weh dtg ke blog koi.

Koi dah tamboh senarai rodonc lg kt blog koi... aok la sapa lagi..

Jom kita eratkn silaturrahim.