Khamis, 16 Julai 2009

Menghitung hari

Lama lagi taklimat library nier.....

Lama-lama.....Boring?

Baru masuk hari ke-2, aku dah rasa lemas. Lemas dan bosan yang teramat sangat. 13 hari lagi aku kat sini, satu tempoh masa yang agak lama bagi orang macam aku...hehehe. Memang betui la orang cakap, orang jenis macam aku memang jenis cepat bosan dan letih biler dengo2 taklimat nier. Ngape la aku jenis camnier, tapi maybe hari sabtu nier aku start bersemangat (pasal banyak keje berkumpulan), skang maybe aku x rasa apa-apa lagi.

Citer malam semalam, aku siapkan minit mesyuarat TP dan KP sampai kul 11.30...hehehe. Nak uat camner, bos uat meeting jumaat nier. Letih betui biler uat meeting dalam tergesa-gesa nier. Pagi tadi dah sent pada 3 staf di pejabat. Yang dapat sorang jer, 2 lagi kena telan ngan Gajah kut..hahaha. Aku dah suh abg hadzir amik minit, maklum la aku skang duk jauh-jauh dari Segamat. Walauapapun, hopefully 2 @ 3 hari lagi aku akan rasa best kut....tunggu je la citer aku kat sini....adios..........

1 ulasan:

C H E D A berkata...

bob hang dok diam-diam kat sana. jangan dok kalut nak balik jer.. haha