Sabtu, 25 April 2009

Siapa Aku?


Kadang-kadang orang selalu tanya aku.......siapa aku? hehehe. Ok la citer sebenarnya disini......
  • Aku budak FELDA, mat rempit selamanya (bangganya...)
  • Bekas Graduan Diploma dan Ijazah UiTM (MBA di UiTM, Insyaallah) , merupakan Alumni UiTM, dan sekarang bekerja ngan UiTM
  • Merupakan anak ke-4 (..............)
  • Sukakan muzik Indie dan sewaktu dengannya (jiwang kalo best layan gak...hehehe)
  • Bersaiz agak besar (Alhamdullilah atas kejadian yang ESA)
  • Suka makeover motor dan kereta (kedai aksesori target utama setiap bulan)
  • Baik Hati dan hormat orang tua sepanjang masa - Insyaallah
  • Suka surfing internet - xtiviti download software n lain2
  • Suka pasang cd kuat-kuat dalam kereta (lagu indie)
  • Panas Baran? (kadang-kadang bila keadaan memaksa)
  • Tak tersengaja mencarut (when lost temper)
  • X suka bergayut di telefon lama-lama...tensen
  • X pernah pakai krim penggaya rambut (gel - super hard sepanjang masa)
  • Suka pelbagaikan perfume (bezakan siang dan malam)
  • Tidur mesti pasang kipas dan air cond - kalo xder mmg x bleh tido...hehehe
  • Tidur dalam selesa - kalo peluh dan panas, mandi dulu sebelum tido
  • Kunci jam HP untuk bangun pagi (tiga2 HP on alarm...hahaha)
  • Sukakan hidup aku dan apa aku uat selama ini......

Itu la aku.....ada banyak lagi......nanti aku cerita lagi....hahahaha...adios......

Tiada ulasan: