Ahad, 12 April 2009

Aktiviti Hujung Minggu......




Salam....

Aku semalam baru balik dari PC Fair kat KLCC. Aku sampai kat sana lebih kurang kul 10, ingat ker bleh terus masuk exhibition hall rupanyer kena tunggu sampai kul 11. Leceh betui. Antara barang-barang yang aku "terpaksa beli" sehingga aku terpaksa mengikat perut selepas minggu ini adalah :

1.) 1 set kamera digital Samsung L74 "touch screen"

2.) External hard disk 250 GB

3.) Toto NARITA (nier beli masa singgah kat Nilai 3 masa on the way balik)...hehehehe

Bertolak ke KL pukul 7.00 pagi dan balik semula ke Segamat pukul 7.55 malam baru sampai umah, lepas Isyak kena pegi Majlis Kecemerlangan Akademik plak. Aku x tunggu sampai abis majlis kerana aku nak tengok game Man Utd malam tadi (MU menang 2-1 lwn Sunderland)......semalam, memang letih (walaupun aku tido jer masa dalam perjalanan ke KL) Epul jer la yang drive...hehehehe.

Tiada ulasan: