Selasa, 26 Ogos 2008

Pasal Cuti....

Gambar masa kursus 2 minggu aritu...mcm group westlife siut....


Salam....



Hari selasa, betapa leganya bila dapat tahu cuti yang aku mintak pada 3 dan 4 Sept diluluskan...bolehlah aku balik Pahang untuk berjumpa orang yang sayangi kat sana..hehehe. Ahad ni aku kena jadi Pegawai Statik yang duk kat tengah padang masa orang berarak untuk kemerdekaan, after that baru la aku berpeluang untuk balik kampung..hehehe..hari ni mcm biasalah, aku masih tetap diberikan kerja-kerja yang mencabar. Tu pasal la aku berpeluang tulis blog ni..hehehe..



Semalam dapat berita dari kwn aku, Ustaz Azrul yang dier dapat jadi Pegawai Hal Ehwal Islam kat Pahang..tahniah la pada oook...semoga dapat tangkap banyak org yang uat maksiat..hehehe..ada masa belanja la koi makan..hehehe...aku nyer gaji bulan depan baru dapat so bulan ni kena jimat2 la sikit...baju raya pun x beli lagi....maybe dapat gaji nanti bleh la kut...



Sedar tak sedar, bulan puasa minggu depan jer dah nak bermula...hehehe... Ya Allah...moga-moga diperbanyakkanlah pahala aku di bulan puasa nanti...

Tiada ulasan: