Rabu, 20 Ogos 2008

Kursus Nak Abih Dah......

Gambar time kat Bilik Seminar Al Ghazali....asyik tertidur jer...hehehe

Dinner kat tepi kolam hari ke-8, sebelah kiri M.Rizal (AR jaringan industri UiTM) dan kanan Che Din (AR pentadbiran UiTM Machang)..tu makan desert je tue...heheh

Hadiah-hadiah untuk ditukar-tukar oleh peserta seminar, Aku dapat yang Fariha punyer...thank you very much...hehehe

Assalammualaikum...

Hari ni hari yang ke-10, 2 hari je lagi tinggal..hehehe..lepas ni akan balik ke Johor, hari isnin akan bermulalah episod baru sebagai AR kerana aku boleh mempraktikkan apa yang aku belajar semasa 2 minggu kat Pejabat Pendaftar...Aku harap aku boleh bekerja dengan ikhlas, dengan amanah, penuh berpengetahuan dan menjadi seorang bos yang paling bertanggungjawab terhadap anak buah...Ya Allah, bukakanlah pemikiranku, bukakanlah hatiku ini untuk menerima rezeki yang halal, engkau peliharalah kesihatan kedua orang tuaku (ayah saya demam pada minggu lepas, risau juga) dan engkau permudahkanlah rezeki kami dan orang-orang islam di dunia dan akhirat.....Amin...

Tiada ulasan: